Elan Βάφτιση-Παιδικό Πάρτι

όλα για εκείνη τη σημαντική μέρα…

Μία αγαπημένη οικογένεια

στο 12 Οκτωβρίου, 2013

Το άρθρο άργησα να το γράψω γιατί για τη συγκεκριμένη οικογένεια χρειάζεται να αφιέρωσεις τον ανάλογο χρόνο. Ο Παναγιώτης και ο Πέτρος είναι τα τυχερά παιδιά του Δημήτρη και της Μαίρης. Ισως η πιο αγαπημένη οικογένεια που γνωρίζω μέχρι τώρα. Κι όταν λέμε οικογένεια εννούμε τεράστια οικογένεια! Σε αυτό το πάρτι δεν υπήρχαν παρά κουμπάροι, κουμπάρες και συμπεθέρεςι!!!

Διάλεξαν να γιορτάσουν τα γενέθλια των παιδιών τους σε μία υπέροχη παιδική χαρά πάνω στη λεωφόρο Βουλιαγμένης που δεν τη πιάνει το μάτι σου παρά μόνο όταν πια έχεις τα δικά σου παιδιά. Ο μπαμπάς Δημήτρης οργάνωσε τα τραπέζια και τις καρεκλίτσες για όλους, ενώ η μαμά Μαίρη οργάνωσε τις λιχουδιές αλλά και τα υπέροχα τραπεζομάντηλα του πικ-νικ. Από κάποια ώρα κι έπειτα φυσικά μικροι μεγάλοι χαλάρωσαν κάτω από το ζεστό ήλιο του Σεπτέμβρη και χύθηκαν στα τραπεζομαντηλα. Εκεί πια το πάρτι έπαψε να μοιάζει μόνο παιδικό.

Η Μαίρη είναι αγαπημένη μου φίλη και μου έκανε τη τιμή να αναλάβω τις τούρτες των παιδιών της. Εβάλα όλη μου την αγάπη όπως πάντα! Κι όσο προχωρούσα ήμουν όλο και πιο χαρούμενη τόσο για το αποτέλεσμα, όσο και για το αποτέλεσμα του αποτελέσματος… τη χαρά στα μάτια τους!! Η μεγαλύτερη ικανοποίηση μου ήταν σ εκείνο το τηλεφώνημα της Μαιρούλας αφού είδε τις φωτογραφίες! Φυσικά, αυτό διογκώνεται όταν οι τούρτες βρίσκουν το προορισμό τους και όλοι είναι ενθουσιασμένοι! Οι τούρτες κόπηκαν με βαριά καρδιά από τούς γονείς αλλά οι πρωταγωνιστές τους, τα Χελωνονιντζάκια και τα Bey Blades μείναν για ενθύμια στα πιτσιρίκια.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Μαιρούλα μου και αγαπημένε μου Δημήτρη, είσαστε μέσα στην καρδιά μας και εύχομαι η ζωή σας να είναι πάντα 1000 φορές πιο γλυκειά από τις τούρτες των παιδιών σας!

Με αγάπη,

η Αριάχνη και ο Μπλέ Ιππότης

 


Σχολιάστε